18 August 2012

Raya 1433

Dah lama tak jenguk blog ni. aku tahu ramai yang dah balik kampung gamaknya. aku je memang tiap tiap tahun raya bangi. sebab kampung belah ayah aku jalan kaki lima minit dah sampai. so, istilah aku tiap tiap hari balik kampung. kahkahkah. bukan sebab raya je balik.

Dikesempatan ini, aku ingin mengucapkan selamat hari raya dan maaf zahir batin kepada pembaca setia blog wadiaseekure. yang anon tak anon. komen komen membina dan mengutuk. aku tahu jarang update sebab masalah leptop. lepas raya ni insyaAllah akan siap la leptop aku. mungkin sudah puas beraya kot. yang balik kampung tu, drive elok elok. tau la hati berkoba nak balik jangan hati ketempat lain sudah.

Makan rendang tu ce ingat aku sekejap. sekejap pun jadilah. mungkin teringat kure kure aku ke. bayam campur rendang mungkin boleh tahan enak.

Oh ye. hari tu aku ada beli setem lima puluh sen. dalam lapan keping macam tu aku kira. tapi tak tahu nak bagi sape. kad raya pun ada gak. kira aku dah fikir habis malam tadi cadangnya siapa yang komen dahulu di entri ni memang kau bertuah la. tapi limit lapan orang jelah sebab setem ada lapan keping je. kahkahkah. nanti lain tahun aku bagi cara lain pulak. ini first time aku bagi kat orang la ni. membazir pulak simpan setem. kejadah hape ingat wallet aku ni muzium jenis berkepuk simpan simpan.

Memandangkan komen aku kene approval dulu so, kira adil lah kan. okey, aku nak pergi masak direndangi pule.


kad raya kure kure. mohon uplod











WR : baju kurung aku bunga oren tanah hijau pulak dah. serupa apa aku tak tahu

13 comments:

  1. mohon admin sent ana kad raya..maaf zahir batin..

    ReplyDelete
  2. selamat hari raya kak,
    nnt bank in duit raya tau,terima kasih :p

    minta maaf ye kak,kalau ada silap dan salah :)

    ReplyDelete
  3. selamat kak, selamar berhari raya! :)

    ReplyDelete
  4. lama tak menyinggah.
    salam aidilfitri,maaf zahir dan batin..
    rendang campur bayam ok nnti aku kabo ker mak aku erk..hehe

    ReplyDelete
  5. aku org ke brape?..

    slmt hari raya cikgu.gua ingat nak bagi kat raya kt lu ar..klu lu berminat..pm la gua..haha..

    ReplyDelete
  6. tetiba baru perasan kad raya tu..
    comel plak akak tengok.. hahaha..

    bila nak update entri baru ni wadi oii.. ;P

    ReplyDelete
  7. cantik juge kure2 di kad raya tu. haha

    ReplyDelete
  8. tahniah kelapan lapan peserta diatas. ngam ngam lak tu korang nak kad raya

    ReplyDelete
  9. mana kad raya kau xsampai pun rumah aku???

    ReplyDelete
  10. semoga kiat semua kembali kepada fitrah.selamat hari raya.

    ReplyDelete
  11. Ad juga kura2 kecil dkt situ hahah mcm trademark kau ;D

    Selamat Hari Raya ^^

    ReplyDelete