09 August 2012

Kad

" Takde siapa nak hantar kad raya kat aku ke? dah dua minggu tunggu. " rintihan abang posmen kepada dirinya sendiri.












WR : lailaturqadar dah mula. hanya diri sendiri yang tahu bila nak mengejaskan sendiri untuk bangun malam dengan menunaikan ibadah seperti 1000 bulan. *untuk diri yg menaip jugak. selamat beramal.

27 comments:

  1. oh..gua ingatkan tadi kad kawen kau..hehe.

    ReplyDelete
    Replies
    1. lambat lagi ana. kau dulu kawennye :)

      Delete
  2. :) <-- senyum , tak perlu kata apa-apa

    ReplyDelete
  3. bertahun dah aku terlupa pasal kad raya.

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. selamat juge kembar gua. Woi mane pegi? Dah lama tak nampak

      Delete
  5. abang posmen hari 2 dapat kad raya..tapi bukan untuk dia la :-)

    ReplyDelete
  6. wadi ko xnak bagi kad raya kat aku ke

    ReplyDelete
    Replies
    1. kau nak? Bagi alamat emelkan kt aku

      Delete
  7. hapuskan sistem khidmat pesanan ringkas, tuiter, fesbuk, myspace, frenster...etc...kad raya pasti kembali lagi

    ReplyDelete
    Replies
    1. ya, mari hapuskan agenda yahudi itu.

      Delete
  8. jom kita hantar kad raya kat abam posmen!

    ReplyDelete
  9. abg posmen da happy tulun anto kad je..hihihi~
    selamat brposa & slamat bramal cik Wadi ^^

    ReplyDelete
  10. raya tanpa kad yang digantikan dengan sms raya
    umpama
    rendang digantikan dengan piza dipagi syawal..

    huhuhu

    ReplyDelete
  11. abg posmen baca je orang post kad raya guna poskad..kakaka

    ReplyDelete
  12. perbanyakkan amalan..hoyeah :D

    ReplyDelete
  13. kad raya buat sendri, hantar ke alamat rumah sendri :)

    ReplyDelete
  14. wadi ce anta kad raya tu ke abang posmen . biar lebih bermakna raya dia gitu.

    ReplyDelete