06 August 2012

Mercun

Tahukah anda?

Apa barang main mercun diluar rumah. sepatutnya, mainlah didalam rumah. itu baru lejen. selamat mencuba.







WR : gua baru nak beratur amik aiskrim free tadi. takde rezeki. tahniah dlcw dan selamat hari nuzul quran 1433

40 comments:

  1. apa barang main mercun dalam rumah, main lah mercun dalam bilik, bukan tahap lejen lagi, tuh tahap nak kena halau dari rumah selamanya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak. anda try dulu main dalam rumah. belum cuba belum tau

      Delete
    2. gua sudah lama mencuba maa.... haha

      Delete
    3. stakat mercun bola ni aku goreng je wadi..

      Delete
    4. ko goreng dengan mihun eh?

      Delete
  2. aku panggil ni mercun telur.betul dak?

    ReplyDelete
    Replies
    1. err mercun bola la sedare. mercun telur tu aku rasa mercun lain macam

      Delete
  3. nape org kita main mercun misti ada cedera...tiap2 tahun?
    ce kaji, sila2..

    ReplyDelete
  4. gua supply mercun..kalu nak pm..hehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. serius ke ana? gua nak bunga api

      Delete
  5. baa~ CAK!!

    dulu gua main dlm hostel... baling dlm bilik geng2 sotong..

    ReplyDelete
    Replies
    1. gila keji. haha. asal tak baling dekat hostel pempuan

      Delete
  6. cuba lu cuba lu.

    belanja gua aiskrim dik.

    ReplyDelete
    Replies
    1. lu tak datang pon tasik semalam. cane gua nak belanje

      Delete
  7. Da try ke cik Wadi? hahaha!! Selamat Hari Nuzul Quran 1433 kembali ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. dah. tapi mercun pop pop je. haha

      Delete
  8. Ini..ini...ini jenayah!

    Mercun makin mahal. Tak relevan dengan kepuasan yang dimahukan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tula pasal. nak salahkan siapa pun gua tak tahu

      Delete
    2. kisahnyer mercun haram di Malaysia pasal letupan kilang mercun kat sungai buloh dulu.

      dahsyat sungguh tragedinya. lepas dari tu mercun jadi haram.

      Delete
  9. ceh apa barang main kat dalam rumah.

    nak lejen main dekat rumah2 orang tua, kompom ada yg meninggal kerana terkejut dan sakit jantung.

    ini baru boleh dikatakan lejen

    main mercun sambil "membunuh" orang.
    ada bran?

    ReplyDelete
    Replies
    1. encik, apa kata encik mulakan dulu serangan mercun terhadap rumah org tua tua. baru saya ikot. aci?

      Delete
  10. wah banyaknye nak sikit .nak letak dlm poket imam

    ReplyDelete
  11. ehhh ni kanak2 tak boleh baca..bahaya haha

    ReplyDelete
  12. tak kesah la wadi. jangan bawak main tengah jemaah masjid tu sudah ~

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalu nak bawak gak leh tak miss

      Delete
  13. meriam tidak berbahaya kalau kena caranya. serius.

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul. jom main meriam sama sama

      Delete
  14. mercun telor memangg tak bahaya langsung pun . percayalah

    ReplyDelete
    Replies
    1. jap. mercun telor dgn bo;a tu sama jenis ke sama bende nama lain

      Delete
  15. Mid pnya baskin robbin panjang nohorom. hahaha

    ReplyDelete
  16. yang penting, jangan kau mengajar budak2 main mercun dalam tadika sudah la chegu bayam

    ReplyDelete
    Replies
    1. aku baru ajar tadi macam mana nak pegang mercun dgn betul

      Delete