07 August 2011

No Title

Assalamualaikum



First :
Aku tak reti bermadah. apetah lagi berjiwang senda. aku memang berjiwa ganas. *tak payah nak ganas sangat. tangan sakit sikit pon melalak.

Second :
Kadang kadang hati ni nak menelan kenangan lalu agak tersentap. why malam ni aku rase macam ade angin katrina yang datang? kenape tibe tibe? tak tubi tubi

Third :
Aku ke yang bersalah dalam keadaan kenangan lalu? kenape hati aku ni macam berat je nak cakap maaf? sape yang banyak buat salah? AKU? KAU?

Forth :
Bila hati mempunyai naluri sangat kuat adakah bende itu benar benar terjadi? kenapa mesti kau ade sekarang? kenape kau datang? kau muncul?

Fifth :
Aku bukan bicara pasal keenakan kau selama ini. kau patut tau kau dimana sekarang. aku bukan dendam, bukan marah tapi aku nak kau fikir secara MELUAS.


Sekiann.


senyuman yang asli macam ini




tak semudah perlakuan aku bila dibawah

Wadi Rede : mud swing swing macam buaian. dushhh!

No comments:

Post a Comment