07 August 2011

Kebenaran sambung

Assalamualaikum




Pagi yang indah hari ini. mungkin sampi ke petang tak pon malam tak pon keesokan harinya. betol lah orang cakap langit tak selalunya cerah. memang betol kadang kadang bende yang dah lepas tak perlu difikirkan. yelah, buat sakit otak je. ye dak?


TAPII


Bende yang menyakitkan jiwa bukan senang brader. LAKI senang senang je nak lupakan? aku rase kau tak kene lagi kot. kau perlu tahu bai. sekasar kasar perempuan pun, ade perasaan. maybe hati laki ni terlalu keras nak terima kenyataan.


Betol cakap mak aku, BY HOOK OR BY CROOK. orang kita ni tak ade perasaan suka bertanya kot. ouhh, aku pon malas la nak mengedog banyak banyak bulan pose ni. kurus pose aku. dah la aku kurus. makin kurus aneroxia la jawapnye. sekadar luahan yang tah ape ape.





Sentiasa chill dengan tomahan. ape de hal? - aqram Terfaktab











May God have mercy on our souls











Wadi Rede : entri tiada kena mengena dengan yang hidup atau yang mati

4 comments:

  1. masyarakat madani berkualiti datang dari ummah yang bijak bistari

    ReplyDelete