27 May 2011

OTW kahwin


Assalamualaikum




Hari jumaat serba indah ditambah dengan hujan yang sejuk membuatkan aku menggigil gogal. dan sungguh aman kerana tiada gangguan kelas yang agak bersepah dan fix sepanjang hari. minggu yang agak busy juga. sampaikan aku rase macam dah tak cukup mase. ke aku je yang lebih mase? oke, abaikan. 




This week, jumaat malam, sabtu dan ahad adalah hari yang memenatkan. KURSUS KAHWIN. memang syokkkkk sebab ade part part yang agak lucu dan kelakar. tapi, yang tak syokkkk sangat kerana beliau telah menarik nikmat aku untuk tidoooooo sepanjang hari. minggu tersebut kebanyakannye ditaburi dengan pelbagai slot slot ceramah, ceramah dan ceramah. ouhhhh tidak dapat bayangkan kalau aku duduk kuliah berjam jam lamanye. boleh kematu bontot ye sedara sedari sekalian. dan aku pon tak pasti akan terlelap atau tidak. aku kuliah dua jam pon dah macam cacing kegelabahan. ni pulak sepanjang hari ceramah. omajayyy!




Bila aku tanye dekat member aku, beliau cakap ade jugak part part yang menarik. memang kau gelak sampi gugor bulu idong punye. ini serius! sampai mereka ulang-balik-sepatah-sepatah ceramah ustaz bile bercerita dengan aku. tak sabar pulak nak dengar.*bab ni kau laju je kan wadi?





Semoga kursus ini berjalan dengan lancar dan jayanye sampai hari ahad. sekiannnnn~






masok aku pon muat







pemplet yang kedua dari kanan tu agak sentap sedikit







semakin menuju puncak  


















p/s : wadia boleh kawen terus kan mak? wakakakakakaka

2 comments: