01 January 2013

2013

Aku tak tahu nak taip apa. semalam ingat nak taip tapi tak sempat. apa apa pun semoga tahun ni aku bergerak dengan lebih matang dan comel. ha muntah la apa lagi. semalam pertama kali sambut countdown di dataran kemerdekaan shah alam. seronok jugalah dengar ceramah UAI.

Apa apa pun, SELAMAT TAHUN BARU masihi kepada pembaca setia wadi kurede.









WR : engkorang ada azam ke?

28 comments:

  1. ada la, azam tu pakcik aku tau

    ReplyDelete
    Replies
    1. ouh, sama lah. azam jugak sepupu aku tau

      Delete
  2. selamat tahun baru:)
    moga lebihhhhh berjaya dari thn2 sebelumnya.bestnyaaa g countdown kat s.alam dengan UAI. huk3 kita jugak takde rezeki nak pergi

    ReplyDelete
    Replies
    1. takpe, nanti ada rezeki pergi tau :)

      Delete
  3. selamat tahun baru bebeh...azam aku tahun ni nak p renobet gigi dengan kadar yg segera,malu T_T

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha. cepat la pegi betulkan. jangan tangguh tangguh. nak pegi bandung lah bagai

      Delete
  4. Selamat Tahun Baru 13 Wadi manis!~ Moga2 ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. selamat juga akak yang maduu. haha. mmbekkk

      Delete
  5. selamat tahun baru kure...dan kita tak penah ketemu di tahun baru ataupun tahun lama. haha

    copi ayat lu..hehek

    ReplyDelete
  6. selamat tahun baru wadi :)

    pewwit... saya salah seorang pembaca setia blog ni..hehehe :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. selamat juga boni separa kacak. ececeh yelettew

      Delete
  7. azam? Tak pikir lagi..esok esok la

    ReplyDelete
    Replies
    1. dah pikir ke bro? dah banyak esok ni

      Delete
  8. Replies
    1. selamat tahun baru juga encik Shukri Mohd Ali :)

      Delete
  9. slmt tahun baru weh!! xnak bagitau ko apa azam aku

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha. taknak bagitahu sudahh. dok diam diam

      Delete
  10. ye wadi selamat tahun baru gak :) semoga ko cepat naik berat badan taun ni ehh :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha. ayat direct ko. aku suka. doa doakan

      Delete
  11. azam aku moga wadi kawen tahun nie.fuhhhh

    ReplyDelete
  12. wadi! selamat tahun tahun!

    azam macy sama macam 5 tahun lepas.

    nak gain weight. wawawa

    ReplyDelete
  13. wadi yang ceria, biar suka dengar ceramah jadi amalan kemudiannya. :)

    selamat tahun baru, wadi

    ReplyDelete