05 December 2012

Rabu Kedu #33




34 comments:

  1. ko pegi MAHA xroger-federer aku pong?sentap!!

    p/s: kawan ko tu mcm nak tayang kasut nike dia je? :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. ahhh malas aku nak roger ko. dan dan busy. aah, memang nak tayang kot. kakaka

      Delete
  2. kau pasti yang tengah2 tu bukan?
    ke aku salah ==,

    ReplyDelete
  3. yang tengah tu badut ke mende?

    ReplyDelete
  4. comelnya wadi pakai topi mcm kura kura.ekekekeke

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha. kure kure dan aku adalah kembar

      Delete
  5. Tak dapat nak pergi. Ada member ajak hari tu. Sedih. Uhuk.

    P/s: Serius, adik aku ada di Pondok Pak Teh, di Pengkalan Hulu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe. siannya ko. aku tak penah miss pegi maha. woww! hebat aaa adik ko :)

      Delete
  6. dapat bawak balik kambing sekor tak??hahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. aku siap bawak kuda lagi sekor tahuu

      Delete
  7. ko wadi, sampaikan Maha pun ko rentas ek..

    ReplyDelete
    Replies
    1. aah, aku suka pegi tempat tempat gini. seronok. nanti antu pegilah dgn kak azren

      Delete
  8. bila ni? ko ade belikan aku baja?

    ReplyDelete
    Replies
    1. hari ahad lepas. ada, nanti aku poskan

      Delete
  9. apa menariknya MAHA ni ye?
    hehehehe

    ReplyDelete
  10. Replies
    1. takpa, tiap tahun ada. dont worry

      Delete