07 November 2012

Rabu Kedu #31




38 comments:

  1. mintak2 ni komen y pertama..hahhaha...

    ReplyDelete
  2. peh minat sungguh anda membaca buku.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. minat buku gini je. buku cinta bukan jiwa aku

      Delete
  3. Replies
    1. orang sakit kene enjet dulu baru dapat

      Delete
  4. Replies
    1. aku rompak kat lejen press itu hari

      Delete
  5. wuyohhhhh,

    jual la murah-murah akak boleh beli.

    ReplyDelete
    Replies
    1. sy tak jual kak. sayang sgt. huhu

      Delete
  6. dalam banyak2 ada pelangi ke. hii

    ReplyDelete
  7. fuyoo.. nk fixi tuh..ahahaha.. weyh, aku prasan ko xde "hilang"...aku ada, tp aku xde kelabu... nk wat pinjaman ala sistem barter boleh?? ahahaha... kelabu dah xde kt pasaran la Y__Y

    cerpen "nadia khan" mmg terbaek :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. boleh je tapi buku ni sume ada di bangi. kene tunggu aku balik dulu la. kehkeh

      Delete
  8. Saya takde suami,takde isteri takde lagi bayang, mohon kasi pinjam kakak manis.Oh ye murtad sekali ,kihkih

    ReplyDelete
    Replies
    1. marilah jumpa adik manis. kihkih

      Delete
  9. Semua hlovate! Sama lah kita! :D

    ReplyDelete
  10. ah, Lelaki Separa Khayal takde.. uh!

    ReplyDelete
  11. Buku suami, isteri, anak, cucu, cicit, menantu, bapa saudara dll tu buku jenis apa ek??

    ReplyDelete
  12. memang terkedu betul..hehehehehe

    ReplyDelete
  13. aku kalau baca buku banyak banyak ni aku jadi pening.. ntah pelik jugak aku ni :P

    ReplyDelete
  14. kuar air liur aku ! xmakan nasi 4 hari pun tak pe ni.

    bagilah pinjam, kau kn kura2 jadian lambt jgk bacanya..haha

    ReplyDelete
  15. woi. Hlovate tu aku ada semua. tapi buku Fixi belum. pergh power!

    ReplyDelete
  16. banyaknye buku..kawan ko punya ea?ko saje je nak kitorang kata yang ko ulat buku kan?hahaha

    p/s : bila?minggu depan?apa program?ajak sekali si shong :)

    ReplyDelete
  17. Hlovate belaka. Power Hlovate ni.

    ReplyDelete