12 November 2012

Rombongan

Minggu ni memang banyak betul cuti ye dak? esok, hari khamis tambah dengan hari minggu lagi. minggu ni apa kata engkorang pergi ke kuala lumpur yang indah lagi metropolitan lagi hipster tu pergi ke sini meh. aku tahu mesti ada dikalangan engkorang dah tahu pasal ni. tapi pedulik apa aku nak peromot gak.


Ayuh sematkan pembacaan dan memantapkan penulisan dalam diri dengan slogan 1 buku 1 malaysia. tambah pengetahuan untuk mengurangkan kedunguan.







WR : kalau terserempak dengan aku mohon belanja aiskrim

25 comments:

  1. insyaallah kita pi, akak pi bila? Kalau terserempak kita mohon belanja satu buku ye

    ReplyDelete
    Replies
    1. kehkeh. yang pasti ahad akak takde kot

      Delete
  2. ni memang best..kena datang ni..

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. kalo bawak natang kura kura kehulur kehilir beliau la tu. haha

      Delete
  4. gua ingat nk g gk..tapi xsure lagi..gua tngah cuti ni..nnti gua msj lu..

    ReplyDelete
  5. kalau terserempak dengan aku, mohon belanja aiskrim!

    ReplyDelete
  6. Saya cuti cuti ni nak keluar dari KL.. Huhuhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. yelaaa bro pergi honeymoon dengan akak kat pd

      Delete
  7. gua dok sarawak ni nk pi cemano?

    ReplyDelete
  8. ko pegi bila? meh aku sudi sangat belanja ko aiskrem..

    ReplyDelete
    Replies
    1. yela ko tu sudi bagai. haha. yg pasti ahad aku takda

      Delete
  9. woha...nak datang petang ahad jam 2.00 petang..huhu.. ok..aiskrim 1 gak..hahaha

    jumpa jgn lupa mtak kad jemputan tau:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ahad takdak kot bro. kad jemputan sape? ko nak nikah ye?

      Delete
  10. Ayuh sematkan pembacaan dan memantapkan penulisan dalam diri dengan slogan 1 buku 1 malaysia. tambah pengetahuan untuk mengurangkan kedunguan.

    baiklah!! statement ni memang sangat2 terbaik..hahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihi. engko dok kl pegi laaaa. kata hipster

      Delete
  11. tertarik lak aku dengan nama Liga Pembikin Zine.

    ReplyDelete
    Replies
    1. yelaaa antu dah retis sekarang. haha

      Delete
    2. haha. memandai jer kau. antu mana reti nak retis2.

      Delete
  12. mmg sah tak dapat pergi.kirim samlam je lah kat buku buku.hahaha

    ReplyDelete
  13. Pergh, pegi jugak Sabtu nanti.

    ReplyDelete