03 November 2012

Gembira

Sekarang musim sejuk macam di alaska. budak budak di tadika pun sudah ramai dapat 'adik' baru. kemain gembira masing masing. dan aku pun tak terkecuali. sedang menaip dengan laju dengan leptop sendiri. gembira juga. dan juga boleh aktiv mengomen di blog blog yang aku dah lama tinggalkan. gembiraa gembira


macam gigi aku makcik ni senyum

31 comments:

  1. lu bila nak hantar budak ke tadika?

    ReplyDelete
  2. ini gembira betul-betul gembira ni. sampai ayat tunggang langgang dan tak sempat letak noktah. heeee.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha. rindu gila dgn leptop gamaknya

      Delete
  3. wah...dah ada leptop sendiri ye??hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. bukan. leptop tengah repair. ini dah elok balik si kacak :P

      Delete
  4. Salam.. Aku pun gembira jgak.. dpat anak buah baru.. haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. wslm. ko bila nak dapat anak pula? hihi

      Delete
  5. musim sejuk sangat sesuai utk kawen..tak gitu?

    ReplyDelete
  6. haha =D
    lama dah takde adik kecik. best jugak hantar adik g tadika.haha =D

    ReplyDelete
    Replies
    1. suruh la mak awak proses adik kecik. hihi

      Delete
  7. gambar senyum tu macam perli uncle je...?

    ReplyDelete
  8. gigi pemakan bayam memang besar...selamat bergembira :D

    ReplyDelete
  9. sejuk2 macam ni, berdua lebih baik kan, wadi. haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. tau la lu dah kawennn. aku nak kawen skg jugak kang. haha

      Delete
  10. bila rasa gembira tepuk tangan...jgn pacak kepala sudaaa

    ReplyDelete

  11. tumpang gembira. selamat kembali.

    ReplyDelete
  12. Aku harap kau sudi kongsi sedikit kegembiraan dengan aku. Terima kasih. ;)

    ReplyDelete