09 February 2012

Spontaneous Thursday #14

Assalamualaikum




Dikaborkan, GB gua masuk observe pada hari ini untuk melihat gua mengajo ada macam cikgu ataupun tidak.












WR : hati gua dah macam super saiya tahap overdose ni. begedup dari malam tadi

21 comments:

  1. ala GB je bukan bakal mak mertua pun:P

    ReplyDelete
  2. jangan ko bantai tido pulak!

    ReplyDelete
  3. lu rilek je. masa abang jadi anak murid, cikgu ngn murid siap deal baek kasi sukses bhai

    ReplyDelete
  4. adekah beliau sangat besar spt yg digembargemburkan?

    ReplyDelete
  5. good luck..semoga dipermudahkan

    ReplyDelete
  6. kau dah bagitahu ke kat anak murid kau bende ni

    "cikgu ada belog, sape baca belog cikgu, cikgu tambah 10 markah"

    ReplyDelete
  7. chaiyok2!
    :D
    klu rasa kekok, gi main kenyit2 mata dgn budak2 tu... hehehe

    ReplyDelete
  8. inilah masanya kau tunjukkan kewibawaan kau,Wadi.

    ayo!semangat!

    ReplyDelete
  9. kirim salam kat GB tu..kah3

    ReplyDelete
  10. Haha...ko buat la gaya mengajar great teacher onizuka sket....hihi

    ReplyDelete
  11. cuba guna taglinr macam budak2 AF tu,tentu jadi cikgu kegemaran ramai. gb takleh marah

    ReplyDelete
  12. GB = GURU BESAR ea?

    haha, blur jap.

    ReplyDelete
  13. Jadi macam Cikgu Shin Chan. Rileks je. Hahaha.

    ReplyDelete
  14. senyum lebih sikit kat GB tu..hahaa

    ReplyDelete
  15. bertabah lah wadi. *tarik nafas hembus.

    ReplyDelete
  16. waaahhh... sudah dicerap kah? cane cane cane???

    ReplyDelete
  17. habeh lah kau wadi.. masak kene observe ngn GB ;D

    ReplyDelete
  18. hahaha gua harap lu berjaya hipokrit sekejap utk jadi guru.hahaha

    ReplyDelete
  19. asal boleh tarik minat murid untuk pandang depan pun dah cukup lulus lah tu nak jadi cikgu, ye tak.

    ReplyDelete