17 December 2011

Tadika #12 - Open Day

Assalamualaikum

" sape name anak encik? "
" macam mane dorang punye pelajaran kat sini? mengaji ade tak? "
" ni daftar nye bape ratus? "
" saya nak hantar anak tiga orang sekaligus la. senang. malas nak sorang tempat lain, yang ni tempat lain "
" okey, bape harga semuanya? saya bayar terus ye."

Hebatt ayat ayat kau wadi. tadi pagi aku dan member bangun lambat awal semata mahu bukak tadika dengan pantas dan cemerlang. yela, tadika dah tuka owner baru. nasib aku last last keje kat sini.

Bila aku duduk tersimpuh *konon ayu la sangat di side hujung tamu melihat gelagat ibu bapa berkumpul untuk mendaftar anak. bila tengok mak datang dengan ayah. papa mama bawak stroller sorong anak daftar. ada yang dukung anak kiri kanan.

ECEHHH. kemainn wadi bermonolog manje tahap gelabah unta.






WR : berangan tahap langit ke-tujuh

12 comments:

  1. hamboi,
    kemain cantik, meriah nye tadika tu ye :D

    ReplyDelete
  2. bleh la wat practical kat situ kan??? bleh rekemen ka???

    ReplyDelete
  3. sekolah bukan main kool lagi....

    ReplyDelete
  4. ni anak abang ni degil betul tak nak belajar
    macam ni ni cikgu?

    ReplyDelete
  5. Nak booking utk 5 tahun lagik boleh x teeeeheeeeeeee!

    ReplyDelete
  6. gojesnye kaler tadika!!
    wawawa...
    bagai mahu digigit dindingnya!

    ReplyDelete
  7. tadika. macam mana eh rasanya duk dalam tu? hahaha =,=

    *tak pernah masuk tadika. true story*

    ReplyDelete
  8. wadi = berangan = 100%. eh yekeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee. haha

    ReplyDelete