26 October 2011

Rabu Kedu? #17

Assalamualaikum







WR : sape buat maruku? bak sikit

18 comments:

  1. weh,cikgu wati laaa. pewwwitt.

    ReplyDelete
  2. aku kurang pasti mu senyum ke tak

    ReplyDelete
  3. waalaikummussalam..





    menjawab salam itu kan wajib..kah3

    ReplyDelete
  4. Aku baru nak mintak ngn ko maruku :)

    ReplyDelete
  5. sape tu wadi? anak ko ke? hehe..--gelak kejam..--

    ReplyDelete
  6. Wa'alaikumussalam....capati ngan tosai ada la...mau ka? :D

    eh,sakan bebenor duk riba budak tu....tak sesabor ke? ;p

    ReplyDelete
  7. @ainol akasyah : lu buta hati ni sebab dah buta mate

    @Akulah Pak Lan : dah bapak

    @Abang Zam : lu ckp kaber sikit la bang zam

    @Rara. : hahaha :p

    @nasyrun : gua tgh marah tu syun

    @Hazwan Arif : baiklah arif. jawab la lagi. hee

    @Koyuki : mai dtg puchong meh

    @Zul Fattah : aah, anak aku la tu. umo 6thn =.='

    @aKuLanGit : tulah, sile belanje gua. memang tak sabor pon :p

    ReplyDelete
  8. Waalaikumussalam.. Tak buat.. beli aje.. hahaha..

    ReplyDelete
  9. wah.. ada orang tu jadi Geng Soltura.. nice lah!.. ^^,

    ReplyDelete
  10. @Faaein Talip Roy : cane akak tahu? segan aku :)

    @ghost writer : bahase apekahh antuu

    ReplyDelete
  11. wadi si masam.. ley x yg nie?? haha!!

    ReplyDelete
  12. Masa duduk menyewa dulu serius aku rindu nak dengar mak aku karaoke.. Biasanya pagi ahad la, aku tak boleh bangun lambat sangat sebab kerja menyapu sampah adalah bahagian aku, kalau lambat maka mak aku akan karaoke.. ;D


    •Wadi Suka Mengurat. haha

    ReplyDelete
  13. @ghost writer : ouhh, baru tahu. terima kasih :)

    @Chachos Cheezy Wedges dan YOUsoF : korang berdua dah salah tempat komen ni. lain kali tengok betol betol tahu. hahaha

    ReplyDelete