16 July 2011

Berlari

Assalamualaikum




Baru habis dari gotong royong hal ehwal fakulti. semalam juga aku baru balik dari melaka menemani member aku untuk menziarahi atoknye yang sakit. esok pulak fakulti aku mengadakan gerko games. ouhh, sgt meriah plus seronok.



Aku ingat tak kene lari sebab dah divide tugas. rupanye, ku sangkakan panas hingga ke petang tetapi hujan ditengah hari. kami ditukar semula tugas untuk join sekali acara marathon tersebut. demmm! aku kalau bab lari lari sangat loser la. memang nampak kurus dan slim macam model tetapi larianku telah mencacatkan fenomena body aku yang sebenar even aku seorang yang lincah lagi ligat.



Doakan aku supaya tabah dalam menjalani larian seperti biasa esok pagi. dan juga tidak semput semput. haaa~ semputttttt. satu lagi, kalau boleh tolong la ade miracle esok pagi bagi membuatkan aku TERlari laju dan TERpantas sekali.



lari bangg oii




























Wadi Rede : tolong gantikan aku untuk marathon esok? +______+

6 comments:

  1. Ni Mesti sekali setahun jogging kan?hehe..

    ReplyDelete
  2. hahaha tepatnye pak nujum. tp sy still kurus :D

    ReplyDelete
  3. tak suka berlari kalau diarahlan atau berada dalam kelompok yang ramai..tapi lebih suka berlari sorang2 sambil mendengar mp4..perasaan sangat enak masa tuh...tune!

    ReplyDelete
  4. tudiaaa seni sungguh ayat anda :)

    ReplyDelete
  5. alaaa boringnya berlari...tidur jer kan mudah...keh3

    ReplyDelete
  6. hahaha ekceli mmg sy nak tidooooooooo je encik. tp xleh sbb markah esaimen ni wuwu

    ReplyDelete