06 April 2011

Thank You Guys

Assalamualaikum..

Tak tahu nak update ape sebab line macam harem jadah..berok aku dah macam kureband..siap asyik disconnect tah hape-hape tah..minggu ni ade 2 mid term..yesss! terbaik dari ladang..nk uplod gambar pon haii..rase nak cepuk-cepuk gamba tuh suruh laju tahap dewa..sabor jelah..


By the way, aku selaku admin blog ni nak ucapkan terima kasih banyak-banyak sape-sape yang folow dan baca aku punye blog yang tak semenggah ni..biasa la, budak baru nak naik..dulu-dulu sikit kot orang nak tengok blog aku..yela..mana nak lawan ngan blog-blog mereka yang da fofular..aku ni sape la yang nak kenal..*ayat sarkastik



alhamdulillah, ramai la gak


Aku jenis tak kesah same ada korang nak bace atau tak blog aku ni..tapi, readers aku semakin ramai..dulu 6, 10, 34 orang yang baca..sekarang da 100 lebih..hope lagi banyak sampai bile-bile..tak tahu la kalau mereka bace berulang kali aku punye blog ni sampai muntah tu lantak depa..aku sekali lagi ucap terima kasih..



Lagi satu, kelmarin kot aku terpandang feedjit aku ni..tengok la sape visitor yang datang..tetibe aku terpandang satu visitor ni..sampai banyak kali aku gosok mata..betol ke beliau datang blog aku?? macam tak percaya..tak tahu la kalau beliau terbukak or ter ape-ape ke kan..ayat ni mebi macam agak teruja sikit sebab bukan calang-calang orang baca blog aku yang tak betol ni bai..ko hadooo?




siapakahh beliau??


ya, dan aku adore beliau jugak sejak tahun 2009 lagi..mula-mula aku usya jauhh je..aku suka lagu-lagu beliau even suara aku tak sesedap beliau nyanyi..beliau punye kata-kata dan bahasa pon kadang-kadang aku tak berapa nak paham..yela, aku ni budak ape je..beliau punye bahasa tahu jela..berbunge-bunge bagai..aku memang salute beliau sebab gagah dan tenang walaupun dulu ade je orang tak suke beliau nyanyi..lantak beliau la kan nak nyanyi apa..bukan bernanah telinga kau pon..sape suruh dengar..manusia dengki macam tula..tak paham kome..itulah beliau yang aku maksudkan..actually kan kak, saya nak sangat jumpa face-2-face..bile tah nye?? semoga ape yang aku tulis ni boleh la dapat jumpe beliau..*ayat kipas..haha..and lastly, terima kasih sebab singgah baca blog saya ni..




ade macam adik beliau tak? haha..
credit to : sori, cilok gamba bro..heeee TQ!




p/s : nak datang bangi call saya tw kak :)


No comments:

Post a Comment