16 April 2011

Exam Lagi!

Assalamualaikum w.h.b


Dan aku sekarang rajin pulak menaip belog..kalau dulu pemalas nak mampus..ikut dan aku je nak taip bile..eh? suka hati aku la..haha..arghhhh! aku dah naik gile la weh..final hari isnin je ni..ISNIN! pagi pulak tu..amende yang aku baca pon aku tak tahu..main bacaaaaaaaaaaaaaaaaa sampai full kepala hotak..


Entri kali ni macam pendek kot sebab nak exam kan..aku tengok buku, buku pon tengok aku balik..kalau la buku tu hidup mesti beliau kata :
" wahai wadi yang kurus gemalai..silelah bace aku sekarang sampai termuntah..bacelah hingga hujung nyawa kau sampai habis exam ni..BACELAH, BACELAH, BACELAH hoi "

Aku exam hari isnin dengan jumaat pagi ye..PAGI..dan selepas tu, cuti sem la ape lagi..berjongket sakan aku..kepada mereka di luar sana, doakan aku  tau..dan aku pon doakan diri sendiri gak serta kawan-kawan aku di kolej yang serba indah ini..semoga dapat jawab dengan hati yang tenang lagi suci serta murni..




penah mase stpm, spm, pmr, upsr..ko hadoo?







dalam kepala hotak aku





sekarang tengah camni..rajin tau tak?







wadi bolehhhh!





















p/s : BLAHHHHH kalau kau tak bace buku! hahaha

No comments:

Post a Comment