26 September 2012

Rabu Kedu #30







22 comments:

  1. Replies
    1. kuih sagu kot. yang bintik bintik tu

      Delete
  2. Replies
    1. sebab gua yang menang pertandingan tu. haha

      Delete
  3. apa yg kedu? lu tgh makan kot? hahahahaha

    ReplyDelete
  4. hahaha..mohon bagi sebab kenapa aku terus tegelak tangok gambar ko ni..

    ReplyDelete
    Replies
    1. sebab aku comel sambil makan dengan sopan kann. haha

      Delete
  5. ni acara makan berjemaah ke?

    ReplyDelete
    Replies
    1. bukan. acara pertandingan sapa paling cepat habiskan makanan

      Delete
  6. Replies
    1. ok, lepas ni gua makan dengan riak muka ganass. haha

      Delete
  7. Cik Wadi, aku tak pernah lupa kau. Hahah. Ini cara makan, kalau tengok dek orang tua, susah nak jadi menantu. Hahahah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha. jahatt. takpela dah taknak amik menantu tak kan nak paksa kann

      Delete
  8. lapar!!! belanja akak jom!

    ReplyDelete
  9. Tengok gaya memang nampak sedap!! ;D

    ReplyDelete