24 April 2012

Praktikal #15 - Sibuk

Assalamualaikum


Sebenarnya dari minggu lepas lagi tak tahu nak naip apa. lepas aktiviti terakhir itu hari terus jadi kosong kosong. segala kata cacian yang telah engkau berikan. jadah tetibe keluar lagu wawa latip ni woi! pidato juga mendapat rembesan hebat. mungkin pesaing begitu kecewa dengan kelincahan dan kepetahan anak didik aku. sebab tu kalah. kakaka

Tak pelah ye anak murid. tahun depan turn awak pulak. sibuk dan padat sebab minggu ni minggu terakhir aku praktikal. sibuk nak setel kan buku ringkasan maha tebal, fail, jurnal entahapakejadahentah. aku tak dapat nak beramas mesra dengan blog lu orang. nanti aku datang tahu. aku datang. ye, aku datang la ni.


cc : BPE



WR : dalam sibuk sibuk jelly pon asik dok pikir natang tempat atas tu ja. hihi

26 comments:

  1. sibuknya kak wadi. awww.

    ReplyDelete
  2. hoho dah bersedia menjadi guru sepenuh masa nampaknya.

    ReplyDelete
  3. @kura
    akak mmg sibuk pon dik nyah. auww

    ReplyDelete
  4. slmt bersibuk2 wadi yep !
    aku ag 2 sem turn aku plak praktikal,,msti bz cm kau gak kan ? =.='

    ReplyDelete
  5. @Aween Md Zahir
    haaa mendapat la kau ween oii. hihi. selamat mencuba

    ReplyDelete
  6. jgn sibuk sangat..nanti ko da jadi cikgu besar lg sibuk haha

    ReplyDelete
  7. adekah kamu tak cukup kambing wadi? kehkeh :p

    ReplyDelete
  8. kiranya anak murid berjaya la ri tue ea berpidato ?

    ReplyDelete
  9. tgh sibuk buat² sibuk ni....tapi pic tu mmg cunnnn!

    ReplyDelete
  10. ui, ko na g ragut rumput cam kamben tu ker?
    ala,meh sini..aku banje ais kacang..

    ReplyDelete
  11. takpe2...settlekan mana yg penting dulu ok...hee :D

    ReplyDelete
  12. Pergh nak jadi cikgu dah. Kerja mulia =)

    ReplyDelete
  13. penyibuk !
    er org sibuk la katakan. kita panggil la penyibuk ! kih2.
    takecare luv~

    ReplyDelete
  14. serius.. wa dah datang ni beb...

    seee.. wa tak sombong pun..

    busy je sket2.. hahaha.. ;P

    ReplyDelete
  15. berangan!! nak tunggang kambing biri biri..

    ReplyDelete