17 February 2012

Praktikal #7 - Bercuti

Assalamualaikum

Entri semalam korang abaikan. adik aku tengah main angry bird dalam tenet. kusyuk punye kusyuk sekali entah macam mana cursor tikos tu tertekan publish. nak save dulu sebenarnya. dah terkeluar aku sebenarnya pulak dah. baru nak jadi yuna jap.

Minggu sibuk lagi. pening dah kepala aku. sibuk dengan buku ringkasan berkajang berkajang. boleh terus jadi thesis bai. ingat jadi cikgu senang? tanya la member member korang yang penah jadi cikgu. kalah keje pm memerintah negara, doktor dek berkejo dengan pesakit, jurutera dengan mesin mesin robotnya.

La ni, dapat surat utusan diraja mengatakan kami dikehendaki menjadi pengiring budak budak darjah 6 di pangsun hari ini. kem motivasi katanye. ikot kan ati nak ngelat tapi memikirkan aku tengah praktikal. jangan buat perangai wadi.

Pegi sungai pon jadilah. dah lama gak tak mandi manda ni.

" cikgu cikgu praktikal esok kene pegi kem ye. gb suruh " 
" ouhh, yeke. mesti pegi jauh jauh kan? " *hati dah melompat konon tempat jauh sangat
" jauhhh. kat pangsun je. "
" OUHHHH. baikk. =,=' "


sumber : gugel




WR : nanti aku 'belog berjalan' kat korang ye. skg nak mandi dulu

19 comments:

  1. patut busuk tak mandi lagi rupenye

    ReplyDelete
  2. jauh bai pangsun. macam nak pergi afrika gamaknye

    ReplyDelete
  3. moh le datang segamat. lagi lawo dari tempat kau nak pegi

    ReplyDelete
  4. kene pegi nanti kene tolak markah..hahaha

    ReplyDelete
  5. cikgu mmg banyak koje...sian mak aku...

    ReplyDelete
  6. pangsun tu kira macam daerah ke negeri? ke mcm mane

    ReplyDelete
  7. kajang tu kat selangor kan kan kan..ahaksss

    ReplyDelete
  8. jeles aku doh..

    aku nak jadi cikgu jugak lah boleh?

    ReplyDelete
  9. apa ni anak dara mandi lambat. eh ?

    ReplyDelete
  10. kau pegi kem kt lembah pangsun ke? salu gak akak dgn bebudak mahupun para guru gi kem ke situ

    ReplyDelete
  11. Hang set date n time. Aku on ja. Dah berbulan bulan aku tak makan mcd. Last dgn Julie

    ReplyDelete
  12. nice la! busy bkn men lg di Lembah ^^

    ReplyDelete