09 December 2011

Seksa

Assalamualaikum


Seksanya jadi orang yang paling banyak makan hati ni. patot la kurus. makin kurus.

Seksa.

Paling seksa.

Sangat seksa.

Aku nak makan hati banyak banyak lagi. baru sedap.








WR : kau pegi jalan yang paling jauh sekali. aku mohon

26 comments:

  1. cubalah makan hati kuda.pasti lebih bersemangat hari-harinya.

    ReplyDelete
  2. apa pasal ni bro??

    jom baca kejap..=)
    http://lolz-l.blogspot.com/2011/12/aku-sayang-parent-aku-korang.html

    ReplyDelete
  3. jangan menyeksa diri sendiri..chill

    ReplyDelete
  4. makan hati dgn nasi pon sedap juge. lalalaa~

    ReplyDelete
  5. ah kau wadi. buat entry bajet shahdu lettewwwwwwww. hahaha

    ReplyDelete
  6. Wa'alaikumussalam...

    bakpo pulop ni?

    ReplyDelete
  7. awat ni yong?

    ok ok kah..?

    ReplyDelete
  8. oh.. saya faham!

    *sedang mengalaminya juga*

    chin up, chest out.

    pakai senyum tipu di muka
    lipat lara dalam almari jiwa
    simpan tangis baik-baik
    okey?

    ReplyDelete
  9. hati ayam tak sedap. haritu aku termakan termuntah

    ReplyDelete
  10. aaaaa..nape ni..jom makan aiskrim nak. Aku blanjer...hihi

    ReplyDelete
  11. pergi jalan jauh jauh, harap tak selisih.


    gitu?

    ReplyDelete
  12. makan hati itu sedap la jugak...heh!

    ReplyDelete
  13. woooo,


    jalan jalan cari makan.



    HAHAHAHAHHA

    ReplyDelete
  14. Tabahkan hati, cekalkan diri!

    ReplyDelete
  15. makan hati elok untuk tambah darah , hewhewhew .

    ReplyDelete
  16. dari makan hati, baik Lu ajar Gua ngaji, gua iqra x lepas2 lagi ni

    ReplyDelete
  17. lately, aku pun banyak makan hati. tapi jangan terlampau sangat sayangku, nanti kena barah hati.

    lagi terseksa.

    aku berdoa moga2 bahagia itu sentiasa ada untuk kamu :)

    ReplyDelete
  18. hati ayam sy tak makan..hehehe

    #bz tak update ke?hehee

    ReplyDelete
  19. Apehal ni bro? Da hilang cool dah ish ish

    ReplyDelete