11 November 2011

Tadika #7 - Sibuk

Assalamualaikum

Baru la semangat sikit nak taip. lepas satu satu hal datang. aku malas nak taip panjang macam tesis kejuruteraan bendalir elektronik. sikit sikit jelah ye.
 
Minggu ni merupakan minggu kebizian. senarainya :
  1. aku ulang-alik-alik-ulang dari kolej ke rumah. biasalah, rumah dekat macam LRT masjid jamek-pasar seni. menyetelkan segala pasal tempat praktikal. dan alhamdulillah aku berjaya dapat result yang baik. praktikal bulan satu nanti bile bukak sekolah
  2. Kan leptop aku buat hal so tak sempat nak terjah blog anda semua. ni dah elok nanti aku terjah balik. maaf ye.
  3. Merungkai segala jenis pasal konvo bebudak tadika pada sabtu ni dan aku ditugaskan untuk menyiapkan buku cenderahati dan hadiah. naik bengong otak serebelum aku. terkejor sane sini
  4. Melihat raptai persembahan budak untuk make sure kan susunan mereka berjalan padu
  5. Ingat senang nak train bebudak bile ade event atau function
Ouhh, lagi satu. semua tertanye tanye kenapa belog aku yang dulu tak lawa kini dah berubah wajah? yang penting aku tidak memakai botok ataupun menyuntik vitamin c.

Jawapannya adalah abam dorky gebas yang telah menyuntik blog aku sehingga gebu dan licin. aku dapat rezeki mase hari tu kan. terima kasih kepada beliau.







WR : ade sampai 250 patah perkataan tak?

12 comments:

  1. jeles nih blog dia lawo...hahahaha...peningkatan kot...

    ReplyDelete
  2. @Kaki Merapu
    kehkehkeh. peningkatan berganda mengikut suhu cuaca. lu update la entri lagi. gua nak baca

    ReplyDelete
  3. Ingatkan kau tak pernah nak sibuk

    ReplyDelete
  4. cantik header
    nk lempang boleh?

    ReplyDelete
  5. letihnye jalan mcm tu..nasib baik bukan KTM,klau tak lg letih menunggu

    ReplyDelete
  6. hahaha.. nak train budak kecik.. memang kena train betul2 kan.. kalau tak.. habis.. tak jadi persembahan dia..

    yelah.. blog dia best kut..

    *puji tak ikhlas.. ;p

    ReplyDelete
  7. sibuk sangat kau ni . take ur time . =)

    ReplyDelete
  8. baa~ CAK!!

    waa~ best la ade pakwe pndi IT..

    ReplyDelete
  9. train budak kecik, samalah macam train rara nie. HAHA

    ReplyDelete
  10. wah buzy memanjang je wadi nih..
    haha..tak rock ah buzy..
    cakp org padahal aku pon sama.. hahah -.-"

    ReplyDelete