30 November 2011

Surat buat Cik Lan

Assalamualaikum


Wadi AR a.k.a Kurede
No 30, Jalan Dabel Cis Beger/1A, 
Taman Bayam Utama, 43650 Bandar Alam Ghaib
  
30/11/11
SURAT BERTAJUK KENAPA AKU PATUT DAPAT HADIAH TERSEBUT

Kehadapan Akulah Paklan.Com, *domain dah tuka mu tahu. kau adee?
Tahniah saya ucapkan kepada encik kerana telah membuat contest yang encik anjurkan. Sebab sebab saya memilih hadiah tersebut untuk menjadi sebagai pemenang adalah berdasarkan :

1) Rase bertuah kerana menjadi salah satu kawan blogger encik di alam maya karin
2) Suka juga saya membaca cerita jepun yang berpart part encik didalam blog dan terasa macam saya pula berada disana
3) Baru tahu encik duduk satu bandar dengan saya 
4) Saya memanggil encik dengan gelaran Cik Lan
5) Sesuai dengan tagline bila saya mendengar lagu " Tiada Muzik Tiada Kompromi "
6) Boleh main lampu suluh barangkali

Dan yang terakhir sekali,

7) Hadiah tersebut adalah warna keghairahan saya iaitu biru. Saya begitu teruja, teruji dan teruju bila melihat panorama induksi warna tersebut.

Diharap dengan sebab musabab diatas maka tertunailah tanggungjawab saya sebagai pengcontest edisi khas ini. Menang atau kalah saya terima dengan hati yang ikhlas dan ehsan.


Sekian, Kasih Diterima.






Yang benar melainkan kebenaran belaka,
Kure berjalan lincah dan laju

34 comments:

  1. lu beli sendiri je lah. bukan mahal pun

    ReplyDelete
  2. wadi. gua pun minat biru.. nnt menang hadiah kasi potong dua ok. tq!

    ReplyDelete
  3. alamat dasyat...alam ghaib...salam beb rindu kat lu

    ReplyDelete
  4. ahaksss surat rasmi gitu...goodluck =)

    ReplyDelete
  5. good luck wadi oi...

    menang..

    hadiah tu kasi kat aku..

    Ha Ha Ha..

    ReplyDelete
  6. Wadi oh Wadi, semoga suratmu ini berjaya memikat hati Pak Lan.. ;D


    Boleh tahan cool haidah warna biru tu!

    ReplyDelete
  7. @Abang Zam
    beli dengan orang bagi rase nikmat dia lain bang

    ReplyDelete
  8. @kura
    oke, gua amik depan mu amik belakang

    ReplyDelete
  9. @Waqheh
    teringin nak pegi sane bro. lu sombong :)

    ReplyDelete
  10. @wajibtayang
    kalo kete ko dabes bateri boleh je guna ni. nanti aku bagi

    ReplyDelete
  11. @Munnafendy
    kalo bagi menteri konpem kene rejek. tenkiu :)

    ReplyDelete
  12. @YOUsoF
    AMINN, insyaAllah. dah pikat abes ni ucop. haha

    ReplyDelete
  13. cer buat surat cinta lak

    hehehe

    ReplyDelete
  14. cikgu wadi..kau bab memujuk dan merayu memang terbaik di alam maya karin(maya karin tuh yang tak leh blah.haha!)

    ReplyDelete
  15. @Lea Isnawi
    adess. aku tak reti jiwang la kak

    ReplyDelete
  16. @ghost writer
    mane ade. aku ganas la antu. tak reti pujuk tahu. haha

    ReplyDelete
  17. pehh !ada jgk org sudi bagi hadiah

    ReplyDelete
  18. mak aii... kipas susah mati ma...

    ReplyDelete
  19. confirm menang gini. heheheh gudluck!

    ReplyDelete
  20. untung untung la kau menang wadi!
    akak doa nih
    khas untuk biru kau tuh
    *kire kau kena bg nama kt bnda biru tu ke kalo kau menang dik?*

    ReplyDelete
  21. cop majikan takda. Reject reject.


    LALALALALALALALALA

    ReplyDelete
  22. moga2 ko menang...hoho...ble aku tumpang sekaki kn..hehhe!

    ReplyDelete
  23. Wa'alaikumussalam

    cihu wahi hibuk harang....huhuhuhuhu...hihe hegur hie hwat hahau he....huhuhuhuhu hagi

    ReplyDelete
  24. gua suke biru gak kadang2

    lalalaa

    ReplyDelete