26 July 2011

Tunang

Assalamualaikum




Sebelum aku menutup mata *insaf kejap. aku ingin menyampaikan satu berita yang tidak asing lagi. beliau dah bertunang pada dua minggu lepas. aku berasa sangat sedih kerana tidak dapat menghadirkan diri ke majlis tersebut. sangattt! Juga dalam tahun ni akan menamatkan zaman bujang beliau dengan kekasih pujaan hatinya. aku sungguh terharu. TAHNIAH beliau. sampi juga hajat aku tengok kau bahagia.




beliau adalah


#
#
#
#
#
#
#
#
#
#
#
#
#
#
#
#
#
#
#
#
#
#
#
#
#
#
#
#
#
#
#
#
#
#
#
#
#
#
#
#
#
#
#
#
#
#
#
#
#
#
#
#
#
#
#
#
#

cantik :)

Haaaaa tau takot. bukan aku yang tunang daaaaaa. ni member sekolah aku. kami dulu geng. rapat tau macam adik beradik. beliau bertunang dua minggu lepas. sedih sebab tak dapat pegi. yelah, tetibe ade jogathon apeton bagai. tak pelah tusy weh. kang kalau kau kahwin aku nak jadi PENGAPIT. ingat tu? aku dah cop awal awal. semoga cepat cepat kahwin. kalau tak silap dalam tahun ni. masa dan bila aku tak tahu. semoga bahagia sampai bila bila.













Wadi Rede : aku pula bile nak menyusul. calonnya???

10 comments:

  1. x sbr nk jd penanggah mjls kawen wadi rede..keh3

    ReplyDelete
  2. hahaha. pesal anon2 lak ni. cane nak tau kalau anda nak jadi beb. dushhh!

    ReplyDelete
  3. ini makcik anon tokey katering la wd..haish!

    ReplyDelete
  4. ko kawen wadi aku tukang kompang

    ReplyDelete
  5. bagos. jimat aku punye duet

    ReplyDelete
  6. bila hang nak kahwen..fuh,terus tnye kawen tue..hahaha

    imsak tue ape??

    ReplyDelete
  7. tggu laki jatuh dr langit. hahaha

    ReplyDelete
  8. terlbih exciteed nampak

    ReplyDelete