09 July 2011

1st Doddle

Assalamualaikum



Aku baru balik dari perhimpunan bersih. eh, silap. perhimpunan agong untuk budak baru register masok di ijok. adik aku masok u sane. gembiralah kau wahai budak disana. aku tak nak story panjang sebab penat dan banyakkkkkkkkkkkk sangat keje. cuma nak anda anda semua tengok doddle first time aku. sketch ni aku rase macam cicak tertelan ekornye sendiri. sebab tu doddle terlahir tersebut. ok la, semoga anda enjoyyy. 






badan beliau ghoibbb





















P/S : minta jasa baik anda anda semua untuk jadi folower kat blog pendidikan aku boleh? nak dpt markah bagi subjek kos aku. lps folow bagi la komen sikit. nanti lecturer tengok adela orang komen. kat BLOG ni tau. makasihhhh sume :)











wadi rede : tangan aku kurang berseni. sekiannn *ce komen ce komen

No comments:

Post a Comment