18 May 2011

Update & menambah kg di KG

Assalamualaikum




Firstly, aku nak mintak maaf banyak banyak kepada mereka yang tertunggu tunggu keupdatepan blog ni. serius sangat busy dalam minggu lepas. hari tu nk dah semangat nk update tapi blog ade problem pulak. ingatkan blog aku sorang je kene. rupenye blog blog lain pon same. apela management ni. bagitau la something ape ape ke annouce ke kan?





Ok, sambung balik story. ini punye cite dari minggu lepas lagi. ahhh aku dulik ape, nak cite gak. al kisah, aku tengah boring kat rumah. serius cuti sem kali ni memang bosan. dah la duduk rumah, sekali dengan keje keje jadi surirumah tu. aku tak kelua mane mane pon. dok je terperap. dah macam arnab bawah tempurung. nasib baik ade tenet dengan laptop. boleh la aku buat discovery sikit. one day, tetibe dapat call dari bestfren aku ajak kelua. pehhhh aku dengar word KELUAR tu pon dah cukup teruja. dasat kau wadi.





Kami pon keluar la dengan rase bangga yang teramat. beliau yang jempot aku dari rumah. biasala, aku kan mem besa. lepas beliau pick up and then singgah ke mines. actually, nak teman beliau pegi beli laptop je. aku ni ade la sikit expert bab bab pilih lapto. yela, dulu dok roommate dengan budak IT so, mereka banyak ajar aku. ingatkan terus datang mines terus je beli laptop. sebab mula mula before beliau ajak aku dah cakap awal awal dah,



weh, kalau nak suroh teman kau aku boleh je. tapi, makan siap siap la. aku tak de duet.



Hahaha selamberdog je aku mesej camtu. yela, dok umah mane nk cekau duet. aku kalau kelua sikit pon tak mintak duet ayah mak tau. harap orang belanja je. tak pon kumpul duit sendiri. kalau tak, harammmm la nak kelua umah. dok situ sampai basi. lepas sampai je, beliau suruh pilih tempat. haa? nak pi makan ke? rupenye nak belanja aku makannn. sape tak nak bai. teruja sangat oke.





Mula mula kami nak gi subway. try makan kat situ sebab tak penah rase lagi kan. lepas pegi usya makanan beliau tengok menu breakfes macam tak cool je. kami pon pegi la KG. u know KG? bkn kilogram la gile. KENNY ROGERS. tauke kedai ayam acik aku punye belah ayah. oke, sile percaya. aku pon pilih la menu. ntah ape ape yang aku pilih kau tahu tak? men bedal je. konon omputih sangat. sekali order amik kau, berbelit lidah. waiter tu senyum je. aku tak ingat name benda alah tu ape. dah lame entri ni aku simpan buat jeruk. yela busy kemain sampi lupe. kat bawah tu jenis makanan berikut :






yang ni membe aku punye





Aku ingatkan KG ni ala ala nasi ayam kat tepi jalan tu. tapi yang ni macam sedap sikit kot. ghupenye tak dak nasi. makan ayam cenggitu je. dah la aku tak reti makan pakai sudu garpu. nasib baik time makan, ayam aku tak naik helikopter. kalau tak, malu mak. hahaha tak tau nak sorok muka. membe aku ni pilih set quarter meal half two ke one tah. aku pon tak ingat. sebab kami punye ade macam jenis lauk. LAUK? jadah ape kau tempat gini panggil lauk.






ni aku punye. sedap sikit cuma kentang tu tawau nak mampos






ni membe aku. cun kan? sile inbox aku kalo nak. hahaha





ni la otainya. cocok garpu kang tau la








Kat KG ni, kalau bagi bintang aku bagi 5/10 jela. sebab ape? sebabnye, makanan beliau ade yang rase kureng sikit. tapi kalau kau nak try sekali tak pela. jangan makan tiap hari memang rabak poket kau. ape pon, aku nak ucapkan terima kasih banyak banyak kat membe aku sorang ni. kalau kau nak tau, beliau ni la akak aku? AKAK? hahaha banyak sangat storynye. nanti nantilah aku update. ouhh ye, sape sape yang nak folow boleh tinggalkan nama dan emel eh. boleh aku sampaikan kat beliau sebab tengah single separa available. macam mana tu? *beliau seorang yang ayu tapi ganas. sile hati hati





Lepas mentedarah, kami pon pegila beli laptop beliau. membe aku ni nak yang murah murah punye. sekali tengok yang comel angkat la HP notebook ni. oke memang oke tapi tak laju sangat. aku nak terangkan pon dah ingat pulak. perisian beliau agk oke sikit. kire kau nak buat esaimen tu pon dah lepas.








comel aje. ade name mark aku lg. muahahaha























p/s : maaf lambat update. bukan ape, line kat bilik baru macam harammjayy punye. nanti aku update yang latest punye. enjoyy! :)

No comments:

Post a Comment