02 March 2011

Sem Yang Sangat Shot!

yaaaaaaaaaaa

bertemu lagi dalam entri baru..macam da lame senanye xedit blog kan? padahal baru je seminggu lebih..cehh! okeh,aku baru je abes exam mse kamis hari tu..blom sempat nk tutup buku da kene bukak buku balik..yela,dapat 3 ari je cuti pastu senin da kene register shot sem..pela nasib..xpela,lagi pon tahun ni aku dabes study..yeye! doakan aku tau kawan-kawan, sahabat handai, seperjuangan bagai..

ari senin lepas pegi la register kat kolej..ko bayangkan aku menapak kat audi tu pagi-pagi lagi..aku rase cacing pon xkeluar tanah lg pukul7 tu tau..aku pon register la sebab kos aku ni wajib amik shot sem..lagi pulak kos aku 2 tahun 1/2 je kat sini..memang best la kan..orang lain sume cuti 3 bulan kitaorg je xde cuti..wuwu~ xpela, kite musti redha..dan-dan lahh ko ni wadi..pastu aku pon masok la dalam audi..sekali aku masok Ya Rabbana..ramai gile umat..ingatkan aku orang 1st..bajet awal sangat la kann..duduk punye duduk memang xla..penat gile..dala ramai orang que, pastu berebut macam kambing je..xpaham aku..

ko bayangkan aku stat register dari pukul7 baru settled pukul12 suku..ko bayangkan bai..betapa enaknye aku dalam audi tersebut..sibbek la econ mereka berfungsi dengan baik sekali..xla aku terbau-bauan yang terlebih hadam ke..so, shot sem ni aku dapat bilik yang cool, bergaya, lagi sejuk berbanding bilik yang aku duduk shot sem lepas-lepas..memang aku berazam nak dapat bilik sejuk kann..aku ni demand sikit kalau bab2 camni..utamakan keselesaan..baru selesa nk study tidooooooooo..

dengan bilik ni, aku pon duduk la dengan umat-umat seangkatan dengan aku..mereka nak sangat duduk ngan aku yang kepochi ni ha..hamik ko bile da dapat..sibbek mereka sume oke..kepale masing-masing ikot aku..memang xla..rumate aku yang 1st ni namenye nina..beliau ni kalau gelak memang laa..semot punye badan pon buleh tercabot badan tau..aku selalu cakap, oi budak..udah le 2 golaknye..sekali aku cabot gigi hang terus diam setahun..aku cakap camtu beliau bantai gelak kuat..xpaham bai..yang lagi sorang ni memang sangat baik ngan aku..yela, sebaya kann..aku panggil beliau anna je..tapi beb..garang ngalahkan ayah nak sebat adik aku..sape xkenal beliau memang konpem akan cakap sombong..tapi, bile da kenal hamikk ko..tangan aku kat kaki beliau..

sampai sini jela weh..aku pon baru lepas buh ubat kat kaki..jatoh la men badminton semalam..lepas gian xdapat main kot..lincah sangat sekali LIN DAN smash aku..kann da luka-luka ngn lebam..haha..da jatoh boleh plak cool je sambung men balik..jatoh keganasan muke aku tau uollzz..




ni la beliau si nina gemookkk




akak yang garang uollzz..takot mak!

ok, bye korangggg..macam gaye cik epal pulok..

No comments:

Post a Comment