09 March 2011

Fasilitator

Assalamualaikum & hai ullozzz..

baru habis penat dari kem yang aku join minggu lepas..aku memang join program mereka ni..lagi pon aku kenal feci-feci dalam tu..sangat seronok..sebab ape ko tau?


############# feci-feci sangat hebat..antaranya
: zam
: daud
: adam
: bajau
: hidayah
: nadia
: tengku

lagi satu, even kadang-kadang penat aku rase berbaloi sebab dapat jumpa adik-adik..bagi motivasi kt mereka..kami buat program untuk bebudak ni la..memang xleh blahh..darjah 2 sampai darjah 6..bebudak ni sangat hyperactive plus mulut becok plus kuat makan..yeke?

aku pon jadi la feci mereka..dala bebudak group aku name nak same-same plak..macam tau-tau je bai..wajihah lah, wardina la..saje je nak same ngn akak feci..heh! Kem ni buat kat sungai congkak..aku pon da lama xpegi sana kan..memang xla kalau da sampai situ..haha..aku lagi suke join kem dari sekola..yela, sebab jenis aku ni suke yang lasak plus ganas dan macho..

bebudak ni datang dari ampang..skali datang kem ni bukan nak motivasi..nak motavasi dalam sungai..belom sempat aku nak cakap apa-apa da tanye :

###########
akak, bile nk mandi sungai ni?
###########
cepat la kak, kite mandi kat sungai jom..

eh-eh, bebudak ni..aku duku kang..sabar la dulu yang oii..aku dok bandar ni mandi shower lg best..dan2 je ko..


ni la tempatnye




bebudak


budak bando xpenah jumpe sungai




haa, tengok lagi


aktiviti pon best jugak la..time nite walk lagi aku suke..sebab tengok kanak-kanak ni menjerit sakan jumpa hantu yang xbape nak antu la..haha..macam-macam zikir kelua..hadoii..tegelak badak aku nengok..b4 nite walk uh hujan..ko tau-tau jela kalo ujan musti de pacat dan segala binatang yang ade la kan..tetibe dengan rase enaknye encik pacat telah menyentap kaki aku yang cun ni..yess! aku xla jerit-jerit,
eeee pacat..eee gelinyeeewwww
mintak maap la..so, aku tarik la gune daun yang berbulu bagi beliau tertanggal..cisdel btol..1st time bai kene gigit..memang xla..dan-dan pulak kene kat tempat aku jatoh men badminton lak tu..kat entri ni la..sesedap ubi je sedot darah aku macam macfluryy..



tengok kaki aku


program ni berakhir la ahad lepas..korang pe lagi..moh le kito sesamo join kem macam saya..



feci yang berdedikasi + gagah = macho :p

No comments:

Post a Comment