27 October 2013

Ini Agama Senget

Nah. Aku bagi ni, engkorang baca. engkorang baca.






WR : jangan makan banyak gula woi. nanti kene diabetes. banyak shopping takpe.

17 comments:

  1. lama aku tak lepak minum luar, pagi ni minum nescafe-o kat mapley harga dah RM 1.70..barua betul..grrr..

    ReplyDelete
  2. menteri-menteri nak rolling modal balik...aku pun dah tatau,dunia apa sekarang ni,harapkan semuanya baik-baik aje

    ReplyDelete
  3. ohoooooyyyyy....lama betul kutinggalkan kamoooo² semua hahahahaha kembali menyinggah kengkawan yang semakin menyengal.....:D

    how r u nok² :D

    ReplyDelete
  4. lama tak jumpa...apa kaabar sistar...

    ReplyDelete
  5. Semut-semut semua akan mengamuk bila gula tak ada!

    Haha.

    Hurmm.. Itulah mereka yang sangat tidak adil.

    ReplyDelete
  6. aku da lama tak mkn ape2 wadi..semua mahal..wihihihi...aku paling terasa ayat ni.."orang-orang kampung yang menyuap nasi lemak di kedai2 bawahan diminta untuk memahami ayat-ayat Tuhan, tetapi orang atasan dikecualikan daripada firman"...pilu beb.. T.T

    ReplyDelete
  7. Itu la pasal. Apasal elaun diorang tak dikurangkan. Hampeh betul

    ReplyDelete
  8. Ckp pun x guna... semua kuasa dah ada dlm tangan.... ko tak suka? Pergi la cari negara lain.. keluar dari malaysia..

    Kalau dah lama berkuasa.. dia macam dah jadi 'tuhan' kat negara ni. Ada duit 'menang' tetap dlm tangan.. memangis meraung pun ada ku kisah katanya... ada ku kisah korang makan batu sekali pun?

    Tak lama lagi malaysia akan kalahkan prestasi india...

    ReplyDelete
  9. well said..nak wat cane..golongan bawahan je ~.~'

    ReplyDelete
  10. tu pon ramai tak boleh nak bukak mata..tak paham lah..haish

    ReplyDelete
  11. Assalamualaikum, singgah dan follow di sini. Jemput ke blog saya pula ya. Terima kasih.

    ReplyDelete
  12. engko pun jarang update kan. jom bege bakar

    ReplyDelete
  13. hahahaha malas nak paham......jom kita gi shopping sambil tutup mata hahaha

    ReplyDelete