15 April 2013

#1


Sekiranya nama engkau tercatit didalam luh mahfuz itu, 
Izinkan aku untuk mencintai engkau hingga ke sorga.

25 comments:

  1. ok. ini perghh...

    ReplyDelete
    Replies
    1. mohon sponsor buku seketol dua bro

      Delete
  2. Fuyoh. siapalah laki kau tu ya? Harap-harap dia hensem macam aku. hahaha!

    ReplyDelete
    Replies
    1. aku pun tengah cari sape. harap harap dia tak renek macam kau. hahahaahaha

      Delete
  3. Replies
    1. ai nak ngaum ngaum ni ada mende ke

      Delete
  4. waa..da nk kahwin..untungla cikgu

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalo ada rezeki sumorang mahu kawin bukan? lu ni entah bila berabad nak turun psp. tunggu ramses bangun ke macam mana

      Delete
  5. meh, nak sambung bg pihak kamu dan sy;
    "..permudahkan juga jalan pertemuan kita.."

    ReplyDelete
    Replies
    1. yeyyy! jom lah jumpa datang bangi jom

      Delete
  6. ewah..ewah...

    siapa 'engkau' tu wadi :)

    *penyibuk je hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. kak nonggg. haha. entah, tengah tunggu 'engkau' tu datang la ni

      Delete
  7. gua pun bajet gak cikgu. taktau banyak ke tak gua beli nanti

    ReplyDelete
    Replies
    1. lu ni, reply kat atas la. bukan kat bawah

      Delete
    2. haha gua main jawab je kat mana pun

      Delete
  8. wadi, cayalah cintan gak ye.

    ReplyDelete
  9. perghh.. wadi..

    aku amiinn kan aje..

    kenduri jangan lupa jemput.. ;P

    ReplyDelete
  10. baa~ CAK!!

    ok.. bg alamat... roy anta org merisik....

    ReplyDelete