17 January 2013

Guru Ganti

Kelas 2D

" Wei wei, ada cikgu baru la. cepat masuk! cepat masuk! "

" Assalamualaikum cikgu "
" Waalaikumussalam w.h.b. ok, baca doa "

" Bismillahirrahmanirrahim. Allahumaftah a'alaina....... "

" Duduk semua. harini cikgu tak dapat mengajar. demam sekolah ni. awak semua buat kerja masing masing. cikgu taknak dengar suara pun. nanti kepala cikgu tercabut "

" Nanti memang tercabut ke cikgu? " kata adam dengan penuh seribu persoalan.












WR : demam lagi la woi. mungkin ajar subjek arab buat kepala tercabut letteww

27 comments:

  1. serius aku dah lama tak baca doa Allahumaftah a'alaina ni...last sekolah rendah dulu la kot..

    mekasih igu di peringat anok murid ni..

    ReplyDelete
  2. ana bahebak tu apa maksud ye ustazah? ramai gegadis cakap ke saye macemtu

    ReplyDelete
  3. saya nak tgk macam mana kepala cikgu tercabut boleh? - tanya seorang lagi pelajar dengan penuh sifat ingin tahu :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. nanti cikgu buat praktikal tau adam

      Delete
  4. huiyooooo. bahasa arab.
    wadi. aku rasa aku jumpa kau tadi.


    heh

    ReplyDelete
  5. hahaha cikgu2..belanja saya keropok kehkehkeh..

    ReplyDelete
    Replies
    1. boleh. tunggu depan kedai paimin waktu sekolah nanti

      Delete
  6. Asal nama Adam je mesti soalan di aneh =,=

    ReplyDelete
  7. asal nama adam je mesti comel. hahaa

    ReplyDelete
    Replies
    1. pehhhh aku delet kang komen ni. haha

      Delete
  8. betul juga soalan adam tu.. memang betul tercabut ke?

    ReplyDelete
  9. Kalau aku dapat cikgu macam ni, bahagia hidup. BAHAGIA.

    ReplyDelete
    Replies
    1. nanti hantar anak kau. jangan lupaaaa

      Delete
  10. selamat pagi cikgu! keh keh

    ReplyDelete