19 July 2012

Spontaneous Thursday #19




Setiap hari khamis malam jumaat, ibu bapa di tadika ini akan menjemput anak anak mereka paling lambat dalam pukul tujuh dan jarang ot



28 comments:

  1. doing the reproduction system?

    ReplyDelete
    Replies
    1. not married yet. evelibody gonna do it when they get married, its a dream. lol

      Delete
  2. tnggujwb kepada keluarga.hehehehheeh

    ReplyDelete
    Replies
    1. kau punye hehe lain macam ye edy

      Delete
  3. tah le wadi. aku pon tatau nape

    ReplyDelete
  4. lu kawen dulu la baru tau..

    ReplyDelete
  5. suami isteri cari pahala lebih

    ReplyDelete
  6. sebab apa ye, sebab apa ye ? *otak suci*

    ReplyDelete
    Replies
    1. kau buat buat otak suci ye

      Delete
    2. tak daku memang otak suci.keh3 . neway at first egtkan engko ni laki-laki. terpanggil bro pulak ada skali tu kan. ampun ye ,ampun.

      Delete
    3. dah agak dah. aku tak kesah pun. tu yang buat tak tahu je sampai kau betol betol perasan. hehe.

      Delete
  7. qiamulail sepertiga malam kut cikgu. persediaan ramadhan..hehe :)

    ReplyDelete
  8. mungkin ada xtvt di mlm hari

    ReplyDelete
  9. kenapa tak hari hari hari kamis? dah tentu sume blik awal dan sume takde ot..hmmm

    ReplyDelete
    Replies
    1. habis kami nak makan apa encik badut menangis?

      Delete
  10. malam yassinan tu, ada bagusnya memeriahkan acara baca yasin di surau.sebab tu tidak OT.
    ok bai hehehehe

    ReplyDelete
  11. Pengorbanan ibu bapa untuk anaknya..

    ReplyDelete