29 November 2011

Kure sebenarnye ganas

Assalamualaikum

Masih gigih bekerja sambilan hingga akhir tahun ni sementara tunggu start praktikal bukak sekolah tahun depan. aku cilok cilok mase nak mengupdate blog. biasala, mud nak menaip tu mengalahkan orang mencipta puisi pula.

Ouhh, baru terbaca satu entri ni. aku nak tergelak pon ada. baru teringat ada satu makhluk ni berborak borak di fans page pesbuk aku. beliau macam tahu mungkin pak nujum barangkali kenapa kure ni ganas. yelah, muke comel tapi ganas ya Rabbi. dan borak punye borak maka dengan baik hati beliau sudi membuatkan satu cerpen khas buat kure ganas.

Seekor kura-kura tua antropomorfik yang segak bertuksedo tapi memakai kep biru gelap berinsignia kepala arnab............

Sambungannya sila baca di blog beliau. jom baca beramai ramai. beliau seorang yang genius dalam penghasilan cerpen. mungkin neuron neuron otaknya ligat sambil memakan kismis memikirkan jalan cerita aku. kehkehkeh.

Maka itu aku namakan blog ni kure ganas sebab ade kisahnya dengan jari aku dan cerpen tersebut.
Terima kasih syun. lu memang hebat super power!



auumngapp!






WR : kure gua namenye jose al furungsiy

31 comments:

  1. gile maveles ayat2 dia. hahaha

    ReplyDelete
  2. @Lea Isnawi
    kann? sebab tu aku kate beliau super power root kak.

    ReplyDelete
  3. kah kah kah. genius la sangat
    serius gua malu sekarang

    aku tak makan kismis, juga bayam. aku makan nasi macam orang lain haha

    apa2 pun, sama2 untuk terima kasih itu hehe

    ReplyDelete
  4. @nasyrun
    kuci kuci nak malu malu pulak kau. hahaha. ye, lu memang genius. aku sendiri takleh pikir name kure aku dgn bahasa yg agak akrobatik

    ReplyDelete
  5. ingatkan lu petik nama gua
    ceh

    ReplyDelete
  6. hahahahha
    nama tu belasah jela, bukan ada apa pun

    ReplyDelete
  7. uit,hang sem 7 ea taun dopan?ipg mana?

    ReplyDelete
  8. @Abang Zam
    nanti aku petik tau bang zam. tunggu

    ReplyDelete
  9. Mana ganas dengan rimau gua ? Hahaha

    ReplyDelete
  10. @nasyrun
    tapi sedap. ahh, dulik lah. janji kure moden sambil menghisap paipp. haha

    ReplyDelete
  11. @namumora akime
    bukan ipg bro. ceq study kuis bangi hanye sampai sem 4 sahaja

    ReplyDelete
  12. @Akim Iqbal
    kurekure gua la lagi brutal iqbal. haha. dah la p cekik jari aku. sadis sadis

    ReplyDelete
  13. aaaa...takutnye tgk kure2 tu...huhu

    ReplyDelete
  14. @Koyuki
    aku tak takot yuki. rase nak cium pon ade natang tersebut

    ReplyDelete
  15. ooo.. ada kisah disebalik kurede yg ganas.. aummm! aummm! haha

    ReplyDelete
  16. @kura
    tak payah nak aumm aumm sangat. haha

    ReplyDelete
  17. @pembaris
    bulan lahir gua ruler. masih hidup lagi kah?

    ReplyDelete
  18. hahaha.. cerpen untuk ko wadi? mesti gempak giler ni.. nak pi terjah arr

    ReplyDelete
  19. @Faaein Talip Roy
    cepattt gi terjah kak. haha. terlebih gempak kot

    ReplyDelete
  20. Wa'alaikumussalam

    .................................................................................................................................oh~

    ReplyDelete
  21. wah... kure2 comel...coretan beliau pun best gak..hahaha

    ReplyDelete
  22. kura2 hang pun mkn bayam jugak?

    ReplyDelete
  23. @Päk Läng
    selain bayam jari ceq pon beliau makan pak lang

    ReplyDelete