30 August 2011

Salam Aidilfitri 2011

Assalamualaikum





Ini bukan entri WW. saje nak tempek kad raye buatan sendiri. kat luar rumah aku bertubi tubi dengar mercun, bom c4 dan segala bagai. meriah mengalahkan raye cina pula. memandangkan tahun ni tema baju aku wane ijoo dengan ini gua mengisytiharkan,



SELAMAT HARI RAYA & MAAF ZAHIR JE 
kepada blogger tanah air Malaysia.




batin takde pulak kan? kehkehkeh
kat bawah ni lagu yang paling aku suke sekali
okbai.

14 comments:

  1. wadhihah ahmad sapian?? ok2.. da tahu da.. hahaha...

    ReplyDelete
  2. aaaaaaaaaa tak aci kau kentang dah tau name betol gua. hahaha dushhdushh! takpe takpe.

    ReplyDelete
  3. Selamat Hari Raya! Maaf zahir batin!

    ReplyDelete
  4. tak kira-tak kira aku nak batin jugak !


    wakakakakakkakaka.

    ReplyDelete
  5. x dpt pon kad raya buatan sendiri ni...

    sigh.


    beraya elok2 ye...

    ReplyDelete
  6. SELAMAT HARI RAYA & MAAF ZAHIR JE

    ReplyDelete
  7. aku tak pernah dapat kot kad raya.. haha..
    oit..slamat hari raya maaf zahir sahaja.. batin tunggu kahwin dulu.. haha

    ReplyDelete
  8. muahhaa..gua baru tau nama betol lu

    ReplyDelete
  9. SELAMAT HARI RAYA DAN MERDEKA JUGAK!


    SEMOGA BERBAHAGIA DI HARI YG MULIA NI.

    ReplyDelete
  10. lagu raihan dan hujan tu lagu raya baru ke...? ayie belum dengar lagi laa wadi...nak dengar laa video tu.

    ReplyDelete
  11. selamat hari raya aidilfitri..

    mana taw kalau ada salah silap,

    hehe

    ReplyDelete
  12. @Azham Vosovic : selamat raye juge :)

    @muhamad hanif : haha kau nak kene ni nip

    @James Alexander : nnti gua buatkan :)

    @kura : selamat kure dan maaf je

    @Zul Fattah : haha kau merajok pulak. yela, aku tak sempat la nak bls. meh sini kau punye alamat :)

    @JIJI YU : haha sama spesis ngn chachos

    @WAHIDA ALIAS : selamat rayamerdeka juge :)

    @Ayie Abas : dgr la ayie. bestt :)

    @Anif Abdullah| AA : maaf juge aa. selamat :)

    ReplyDelete