26 June 2011

Doakan Aku

Assalamualaikum






Baru lepas makan lauk sardin keluaran member sendiri. tajaan santapan untuk malam ni. aku makan untuk satu kali satu hari. biasala sape sape yang pernah bergelar student. rasanye macam dah lama tak update. ye, sebab aku tak dapat idea yang menarik la. lagi pulak tengah tengah busy ni. len kali aku update entri yang panjang gile sampai ke subuh pon kau tak abis bace lagi. kau ade??






This week ade dua midterm. mentang mentang la next week cuti midsem. memang tak terkata la. saje je lecturer kasi midterm bebanyak. naik beku pale otak bace buku setebal 8 inci. *pentipu je wadi ni. esok pagi ade satu midterm. memang bes sangat. 






Last but not least, doakan aku ye kamu kamu sekalian. semoga Allah sahaja merahmati anda semua.























wadi rede : buku atas katil serta tepi bantal busuk. macam mana gaye mutu keunggulan study aku tu?

4 comments:

  1. amin..hidup banatal busuk..hanya org yg ada bntal busuk jer paham kan..hahaha

    ReplyDelete
  2. kahkahkah. sibbek akk phm. cian org tu dah hilg busuk selame lamenye

    ReplyDelete
  3. hey! bia betol komen kt blog buruk ni? haha. ekceli dah lame stalk kau punye blog. tp segan la. name kite sme okee. btw, tengs :)

    ReplyDelete