03 January 2011

minggu esaimen menimbun tertimbun

assalamualaikum..

hahh..rase da lame xbukak blog ni..kemain bz..konon la tu aku skg tgh byk esaimen nk buat..bese la student..kalau bkn student nak jadi ape pulak kn..byk jugak sem ni kene..mcm2..nk aku list kn?

1. projek TP kne buat kalender
2. buat research kat sekola men psl subjek BK
3. essei satu A4 psl guru wawasan
4. carta pai jawi (kene edit blk)

adehh..aku xlarat nk listkn pulak..betol la ckp cikgu aku sorg ni..selagi byk kite merungut,selagi tula byk bende akn dtg kt kite..betol gk ckp beliau..yg ats ni aku xmerungut la..juz bgtw je..hehe..so,nk xnk aku kene gk siapkan benda alah2 tersebut dgn sepantas mungkin..

ok la..aku pon da ngantok ni..t aku stori lg..b4 2 nk bg kate2 pujangge madah berhelah sikit..


" tiada manusia yang berjaya dalam semua yang dilakukannya dan kewujudan kita ini sebenarnya mesti menempuh kegagalan. Yang penting ialah kita tidak menjadi lemah semasa kegagalan itu terjadi dan kekalkan usaha hingga ke akhir hayat "





*haa..kn kene sjibik ketepik kt aku..so,wadi buat la keje2 anda b4 terlambat submit..

No comments:

Post a Comment