29 January 2011

Cuti VS Exam

ahhhhhhhhh

rase macam terlepas satu lelah ape yang kite buat..iyela, aku dabes stdy untuk sesi ni..sesi ini je bai bukan tahun ni..minggu depan dah xde kelas..memang sakan la aku cuti..2 minggu beb sampai raye cine..sape xnak cuti lame2..ble aku cakap kt membe2 aku cuti dorg pulak yang sakan..pe kes ntah..rupenye nak ajak aku hang out la..adesss! melayang terbang duet aku..tapi,xla terbang banyak pon..dorang nk belanje makan terus yang aku semangat tu..haha..aku pon teros set jahh..xde hal la..sebab membe aku tu da keje so, beliau la yang patot belanja kan..kan..




tapiiiiii


yang xsyoknye lepas cuti ade FINAL EXAM haha..heaven kan? xpela, aku redha ape yang berlaku..so, nak xnak kene la prepare diri untuk melakukan sebarang aktiviti yang berpekdah seperti :

1. solat sunat hajat (insyaAllah)
2. sile stabilkan bace buku dari on9 di tenet (kemungkinan) =_='
3. kurangkan makanan yang x berkhasiat cth : megi, cekedis etc (ouh no!)
4. jage kesihatan sucukupnye
5. banyakkan berdoa dan tawakkal


tudiaaa..5 perkara beb..betol ke wadi leh buat sume ni? miracle tu bai..haha..kalo la membe2 aku tgk list kat atas memang xla..konpem kene bahan kaw2 pnye..heh! aku leh buat insyaAllah..TAPI dengan usaha aku sendiri kalo nk dapat 4 fulet..kalo aku dapat memang aku xcye..kenapa? haaa..hahaha..korang mesti tau jawapan tu..


aku da cek timetable tapi xkelua lagi kt portal student..hampeh! sistem pon lambat..tengok kat draf noticebord baru draf 1..ble tah nk kua draf 2, 3, 4, blaa..blaa..blaa..aku selalu cek kt portal je..senang..skli print dgn slip exam..xyah nk susa2 catit pen pensel la bagai pastu dok impit2 ngan student len..heh! rimas aku..


jangan tiru aksi sebegini



mebi stat exam 11hb kot..xtau lagi jadual macam mane..sile tolong aku time jawab exam nanti buleh x? =_='


p/s : auntie mageret, nak angpau rm10? heeeee

No comments:

Post a Comment